Ga naar de inhoud
28 april 2021 • Nieuws

Call analyses in nieuwe DMCC Compliance Monitor

De uitrol van de nieuwe DMCC Compliance Monitor is op stoom. Sinds deze maand zijn alle telemarketing contactanalyses geïntegreerd in het nieuwe platform dat draait op Power BI. De eerste reacties van de klanten zijn lovend: ‘Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en snel’.

Compliance-monitor

Compliance dashboarding

De DMCC monitor is een real time compliance dashboard en biedt organisaties en hun uitvoerende partijen direct inzicht in de compliance in hun sales en service kanalen. Zo kan een opdrachtgever op het niveau van een call center of een wervingsbureau zien of de gesprekken die zij voeren voldoen aan de wetgeving. En of hun websites wel AVG proof zijn. De managementinformatie uit de monitor maakt hun inspanningen aantoonbaar en wordt gebruikt in verslaglegging naar de directie, maar ook naar toezichthouders.

DMCC compliance monitor

Vervolg uitrol

De locatie audits voor telemarketing worden nu in de monitor getest. Wij voeren wat belangrijke wijzigingen door in deze audits. Zo maken we straks meer onderscheid tussen intermediaire werving en werving als facilitair bureau en gaan we wat dieper in op privacy gerelateerde aspecten en call center techniek. Bent u al nieuwsgierig geworden? Neem dan gerust contact op met Arjen van Eeuwen of stuur een mail naar info@dmcc.nl


Heeft u vragen naar aanleiding van dit artikel?

Neem dan contact met ons op.