Ga naar de inhoud
18 februari 2022 • Nieuws

Hoe u eenvoudig privacy awareness in uw organisatie kunt verhogen

Maak kennis met onze e-learning Privacy in de praktijk

Als u achter het stuur gaat zitten, moet u de verkeersregels weten. Bij privacy werkt dat net zo. Weetwatjezegt (WWJZ) is het zusje van DMCC dat zich specialiseert in compliance e-learning. Wij leggenĀ  de basisregels voor privacy uit in makkelijke taal, want als u met persoonsgegevens werkt, moet u privacy begrijpen. Onze e-learning vertaalt de juridische theorie naar de praktijk van de fondsenwerver, marketeer of klantenservice medewerker. We geven antwoord op vragen als: hoe ziet een goede opt-in eruit? En wat moet ik doen bij een inzageverzoek? U kunt nu Ć©Ć©n jaar lang kennis maken met de WWJZ Privacy in de praktijk e-learning voor een introductietarief van ā‚¬750,-

Privacy in de praktijk

Aan de hand van het goede doel ā€˜Red de zeehondā€™ behandelt Privacy in de praktijk de basisbegrippen van de AVGĀ  en de situaties waarbij uw medewerkers met privacyvraagstukken in aanraking kunnen komen. De WWJZ modules worden al veelvuldig ingezet voor het trainen van agents, wervers en klantenservicemedewerkers of om het algemene privacy bewustzijn op de werkvloerĀ  te verhogen.

Introductieaanbod:

Voor iedereen die kennis wil maken met de Privacy e-learning van Weetwatjezegt hebben we nu een mooi introductieaanbod. Een jaarlicentie voor de Privacy in de praktijk e-learning voor slechts ā‚¬750,-. Met deze licentie kunnen 25 collegaā€™s de module doorlopen en kunt u dit ook later in het jaar nog eens herhalen.

Wilt u Privacy in de praktijk een jaar lang gebruiken voor ā‚¬750,00? Laat hieronder uw gegevens achter.Ā 

Hoe werkt het?

Als u op het introductieaanbod ingaat, krijgt u een account op het platform. Het WWJZ dashboard maken wij op in de huisstijl van uw organisatie en u krijgt een beheerdersaccount van waaruit u uw collegaā€™s eenvoudig kunt aanmelden. Lukt het niet dan staat onze support afdeling uiteraard tot uw beschikking.

Waarom?

Om de privacyregels in een organisatie na te leven, moeten mensen begrijpen wat ze inhouden. Privacy awareness betekent dat u zich als organisatie moet inspannen om uw medewerkers iets bij te brengen over de bescherming van persoonsgegevens. En dat op een manier die aansluit bij hun werkzaamheden. Met het oog op de verantwoordingsplicht uit de AVG moet een organisatie ook kunnen aantonen dat er voldoende is gedaan om dit te realiseren. Een belangrijk aandachtspunt dus.

 

Heeft u vragen over de programma’s van WWJZ of over dit introductieaanbod? Neem dan contact op met Jitty van Doodewaerd.


Heeft u vragen naar aanleiding van dit artikel?

Neem dan contact met ons op.