Ga naar de inhoud

Training privacy voor het service center

Verhoog in 1 dag het kennisniveau over privacy. Een goede klantenservice of servicecenter is een visitekaartje van een organisatie. Goed getrainde medewerkers kunnen vragen en klachten kundig afhandelen. Oók de lastige vragen over privacy. Zijn uw medewerkers goed op de hoogte van de actuele wetten en regels van privacy en de AVG? En de manier waarop de organisatie privacy heeft geborgd?

 

Met onze training Privacy voor het service center wordt in één dag het kennisniveau over privacy verhoogd. Uw medewerkers leren de vaardigheden om goed om te gaan met vragen en klachten over privacy. Dat is prettig voor de medewerkers én jullie klanten. Bovendien voldoet uw organisatie zo aan de wet- en regelgeving van de AVG.

Ronalda van Roekel
Karlijn Terheijden
Jitty van Doodewaerd

Leer compliant denken en doen

Vraag een gratis demo aan van onze e-learning programma’s

Demo aanvragen

Klassikale training

Wat ga ik leren tijdens deze training?

  • Wat de privacywet nu eigenlijk inhoudt en wat dat voor u en uw organisatie betekent;
  • Hoe uw organisatie privacy heeft geborgd en wat daarbij komt kijken;
  • Praktische kennis door te oefenen: klachten en verzoeken over privacy herkennen, doorvragen en heldere uitleg geven, handelen volgens het beleid van de organisatie;
  • In de training is er alle ruimte voor vragen en voorbeelden uit de praktijk. We bespreken het graag met u.
DMCC Group - Training 3

Praktisch & laagdrempelig

Voorkomen is beter dan genezen, zorg ervoor dat u beschikt over aantoonbare kennis van de huidige wet- en regelgeving. Zo beschermt u het kostbare vertrouwen dat u van uw klanten krijgt.

  • Altijd up-to-date
  • Uw medewerkers aantoonbaar getraind
  • Opgezet vanuit praktijkervaring

De WWJZ trainingen worden al veelvuldig ingezet voor het trainen van agents, wervers en klantenservicemedewerkers of om het algemene privacy bewustzijn op de werkvloer  te verhogen.

O nee, wij hebben te maken met een datalek! Wat moet ik nu doen?
Jitty van Doodewaerd
Hoe te handelen bij een datalek leggen wij u op een begrijpelijke manier uit in onze privacy trainingen.
Welke informatieverplichtingen gelden er voor telefonische verkoop?
Jitty van Doodewaerd
Wij leggen de basisregels voor telemarketing gemakkelijk uit en vertalen de juridische theorie naar de praktijk.

Voldoende kennis van wet- en regelgeving?

Met onze e-learning en training leggen wij wet- en regelgeving voor privacy en consumentenbescherming op een begrijpelijke en praktische manier uit.

Vraag vrijblijvend een demo aan

In 1 dag het kennisniveau over privacy verhogen?

Bespreek de mogelijkheden voor uw organisatie.

Neem contact op