Ga naar de inhoud

Waarom deze bedrijven WWJZ kiezen


Aantoonbaar getraind
Begrijpelijk & praktisch
Gericht op de organisatie
DMCC Group - Training 1

Blijf op de hoogte van de voor u relevante en geldende wet- en regelgeving

Klantcontactprocessen goed inrichten is één ding. Maar compliance gaat verder dan dat: het betreft iedereen die met klanten contact heeft of met persoonlijke data werkt. Dat is helemaal nu, met de wetgeving die steeds complexer wordt, relevant.

Zorg ook dat uw organisatie zich bewust is van wat kan en mag op het gebied van privacy en consumentenbescherming. Voor iedere medewerker hebben wij een geschikte e-learning of training: van management tot klantenservice, callcenter en ICT-servicedesk. Altijd up-to-date en passend bij uw praktijk.

O nee, wij hebben te maken met een datalek! Wat moet ik nu doen?
Jitty van Doodewaerd
Hoe te handelen bij een datalek leggen wij u op een begrijpelijke manier uit in onze privacy trainingen.
Welke informatieverplichtingen gelden er voor telefonische verkoop?
Jitty van Doodewaerd
Wij leggen de basisregels voor telemarketing gemakkelijk uit en vertalen de juridische theorie naar de praktijk.

Voldoende kennis van wet- en regelgeving?

Met onze e-learning en training leggen wij wet- en regelgeving voor privacy en consumentenbescherming op een begrijpelijke en praktische manier uit.

Vraag vrijblijvend een demo aan

Kennis vergroten van huidige wet- en regelgeving?

Bespreek wat de mogelijkheden voor u zijn.

Neem contact op